چهار فصل در رویت با هوش مصنوعی

توضیحات آموزش

پلاگین جذاب وراس در رویت

در آموزش رایگان قبلی از آموزش رویت، راجع به استفاده از پلاگین وراس و پلاگین EVOLVE LAB و تنظیمات آن در نرم‌افزار رویت صحبت کردیم ؛ سپس بررسی نمودیم به چه شکل می‌توان از هوش مصنوعی استفاده کرد، تا رندر های بسیار متفاوتی از پروژه در اختیار ما قرار دهد.

کاربرد و مزایا هوش مصنوعی

همان‌طور که در آموزش قبلی به اهمیت هوش مصنوعی پرداختیم؛ استفاده از داده در تصمیم‌گیری و قابلیت هوش مصنوعی در فرایند طراحی، بخصوص در مراحل اولیه پروژه معمار و طراح بسیار حیاتی است. یک معمار علاوه بر درک نحوه‌ی جریان شهر، با مشاهده ظهور شهرهای هوشمند مجهز به هوش مصنوعی مجبور به بازنگری مدل های سنتی خواهد شد.  AI(هوش مصنوعی) با تجزیه‌وتحلیل داده‌ها بهترین نتایج را به دست می‌دهد، و به‌این‌ترتیب می‌تواند در معماری برتر باشد.

با استفاده از هوش مصنوعی زمان انجام داده‌های سنگین به‌شدت کاهش می‌یابد. برای مشاغل مرتبط با جزییات، بسیار عالی و نتایج ثابتی ارائه می‌دهد. هوش مصنوعی به‌طور هوشمندانه با قادر ساختن معماری به باز کردن دروازه‌های خانه‌های هوشمند، به برنامه‌ریزی ساخت‌وساز، فضا، ادغام استراتژی‌های پایدار، کمک به خانه‌ها در شهرهای هوشمند که کارآمد هستند، تأثیر می‌گذارد.

چهار فصل در رویت با هوش مصنوعی

امروزه به لطف وجود پلاگین های مفید، لنداسکیپ در رویت (آموزش طراحی سایت پروژه) بسیار راحت‌تر و بهتر نسبت به قبل شده و رضایت معماران لنداسکیپ و افرادی که کار مدل‌سازی محوطه های پیچیده انجام می‌دهند، به‌خوبی کسب کرده است. در این فیلم آموزشی خواهیم آموخت چگونه از چهار فصل پروژه به‌راحتی و یک کلیک رندر گرفت. نکته‌ای که در صحنه‌سازی ها و سایت EVOLVE LAB وجود دارد، قسمت user prompt است؛ تا شما به‌راحتی بک‌گراندها و صحنه های مختلف در فصول مختلف پروژه در اختیار داشته باشید. درواقع این پلاگین با استفاده از کلیدواژه‌ها و ترکیب با هوش مصنوعی، می‌تواند رندرهای متفاوت و رئال از پروژه در کسری از ثانیه تهیه نماید.

محوطه سازی رئال با user prompt در رویت

در این آموزش ، به بررسی یکی از  نرم افزارهای هوش مصنوعی و ویویدویژوال آموزش معماری پرداخته می‌شود. همچنین، آموزش‌های هوش مصنوعی در حوزه معماری مورد بررسی قرار می‌گیرد. در ادامه، بحثی درباره استفاده از پلاگین وراس و آموزش لنداسکیپ در نرم افزار رویت صورت می‌گیرد. در این بخش، یک پروژه صحنه کتابخانه به سبک مدرن در نظر گرفته می‌شود و تمایل به گرفتن رندر با این سبک وجود دارد. با افزودن کلیدواژه‌های مربوط به پروژه در قسمت user prompt، رندر مورد نظر با توجه به نوع دیوارها، رنگ‌ها، فصل بک‌گراند، گیاهان و عناصر دیگر تولید می‌شود. این آموزش به صورت تصویری و عملی در اختیار قرار می‌دهد. استفاده از پارامترهای Turbo nature، Atmospheric و Is Aerial View به کیفیت و صحنه‌سازی رندرهای رئال با استفاده از هوش مصنوعی تأثیر می‌گذارد. تعریف دقیق از پروژه در user prompt بسیار مهم است تا رندرهای واقعی و با کیفیت به دست آید. با استفاده از پلاگین EVOLVE LAB، رندرهای جذاب و واقعی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

دوره آموزش رویت (Dr.Bim Plus)

2,500,000 تومان تومان

telegram-character.png

قبل از خرید می‌توانید

مشاوره بگیرید