گزارش همایش گرگان ۹۶

گزارش همایش گرگان ۹۶

گزارش همایش گرگان ۹۶

این همایش به منظور آشنایی دانشجویان معماری استان گرگان با نرم افزار های شبیه سازی معماری و آمادگی برای ورود به بازار کار برگزار شد.
در ابتدا مستندی از ویوید ویژوال که توسط شبکه ۵ سیما با موضوع کارآفرینی معماری تولید شده بود، برای حضار بازپخش شد تا آشنایی مختصری با مجموعه ی ویود ویژوال پیدا کنند.
اگر شما هم تمایل به دیدن این مستند دارید روی لینک زیر کلیک کنید.

سپس یونس بنا مدرس و مولف ۱۱ جلد کتاب در زمینه نرم افزارهای معماری روی صحنه آمدند و به معرفی مجموعه ویوید ویژوال و برنامه های این همایش برای حضار پرداختند.

سپس در ادامه ی صحبت های خود به جایگاه صنعت آرکویز و شبیه سازی معماری و معرفی نرم افزارهای مربوطه پرداخته شد.همچنین ایشان به معرفی آموزش های ویوید ویژوال از جمله پکیج آموزشی مدلسازی در ۳dsMax و … به صورت مختصر پرداختند. در این حین اشاره ای به برندهای بزرگ در این زمینه و نحوه پرزنتهای معماری در دنیای امروزی شد.

استودیوی ویویدویژوال هر ۳ ماه همایش هایی با موضوعات مختلف برگزار میکند، که یکی از برنامه های ثابت هر همایش، معرفی هنرجویان برتر ما می باشد. یکی از این عزیزان که در تصویر مشخص است مصطفی محمدیان از هنرجویان موفق ویوید ویژوال در گرگان هستند، که علاوه بر دفتر تهران در گرگان مشغول به کار میباشند و به توضیحی از روند کاری خود و تاثیر استفاده از آموزش های ویوید ویژوال در ارتقا  بازار کار حرفه ای خود پرداختند. مصطفی محمدیان نزدیک به ۱ سال هست که با مجموعه و آموزشهای ویویدویژوال آشنا شده و کسب و کار خوبی برای خودشان ایجاد کرده اند. در انتها مصطفی محمدیان قول دادند که به تمامی علاقه مندان به این رشته، مشاوره و راهنمایی های رایگان ارائه بدهند.

گزارش همایش گرگان ۹۶

در زمان استراحت، شرکت کننده ها به مشاوره و خرید محصولات آموزشی ویویدویژوال پرداختند.

خب!

پس از استراحت، سالن آماده ی شروع بخش دوم برنامه ها شد.

در بخش دوم همایش محمد رضا محسنی از مدرسین مجموعه ی ویوید ویژوال به صحنه آمدند.

که ایشان به بحث آموزشی موتور رندر کورونا و مزیت های استفاده از این موتور رندر برای دانشجویان معماری پرداختند که با استقبال بی نظیر حضار روبرو شد.

در ادامه  به نکات مهم در ساخت یک پورتفلیو کاری ( رزومه ی شخصی ) که تاثیر زیادی برای گرفتن پروژه های شبیه سازی معماری در خارج و داخل کشور دارد، اشاره شد.

در بخش بعدی صحبت ها به نحوه ی ارائه ی پورتفلیو و ایجاد ارتباطات بین المللی برای دیده شدن هرچه بهتر و شرکت در مسابقات مرتبط پرداخته شد که از بخش های مفید برنامه بود.

وحضور دکتر نعمتی از اساتید دانشگاهی گرگان باعث افتخار مجموعه ی ویوید ویژوال بود.

در نهایت هم بعد از پایان همایش علاقه مندان به صف خرید حضوری پکیج ها و دریافت هدیه ای از مجموعه پیوستند.
و با عکس های یادگاری و دسته جمعی،همایش گرگان را به پایان رساندند.
و تشکر ویژه از همه ی گرگانی های عزیز، دانشگاه لامعی، دانشگاه مائده، خانم مهندس جعفری(کافه مهندس) که در برگزاری این همایش به ما کمک کردند.

در نهایت هم خسته نباشید ویژه به همکاران زحمت کش استودیو ویویدویژوال

براتون بهترین ها را آرزو میکنیم.

گزارش همایش گرگان ۹۶

همایش ویوید ویژوال در دانشگاه هنر پارس

همایش های ویوید ویژوال را در صفحه همایش های معماری میتونید دنبال کنید

دیدگاه‌ها

telegram-character.png

قبل از خرید می‌توانید

مشاوره بگیرید

از شنبه تا چهارشنبه
ساعت 9 الی 17