دیاگرام انفجاری در رویت

توضیحات آموزش

آموزش دیاگرام در رویت

جذابیت بصری و انتقال بهتر مفاهیم از طریق دیاگرام‌های معماری سبب استفاده روزافزون طراحان و معماران در معرفی پروژه‌های خود شده است؛ به طوری که هر پروژه برای نشان دادن جزییات معماری خو، د دیاگرام مختص به خود را دارد. درواقع دیاگرام روابط بین اجزای کلیدی را برجسته می‌کند.

در حقیقت با ارائه پرزانته قوی از پروژه خود، سبب تمایز خود از دیگر رقبا خواهید شد. به عبارتی قوی‌ترین پرزانته در معماری، در عین سادگی و با نگاهی کلی به‌منظور پرزرق و برق نشان دادن و پر جنب‌وجوش نشان دادن محتوا و طرح شماست.

دیاگرام انفجاری در رویت

به‌طورکلی دیاگرام انفجاری نمایش‌دهنده ترتیب قرار دادن آبجکت ها یا قطعات مختلف یک شی یا تصویر است. رویت نرم‌افزاری است که تمام خواسته‌ها و نیازهای شما در طراحی یک پروژه از صفر تا صد را محیا می‌کند و اینک با ارائه دیاگرام انفجاری با رنگ و لعاب دادن به پروژه شما، سبب جذاب‌تر دیده شدن آن می‌گردد

با استفاده از آموزش دیاگرام در رویت و این قابلیت، می‌توان با انتخاب اجزای سازنده پروژه و جدا کردن آن‌ها از یکدیگر، به‌صورت دیاگرام آن را ارائه نمود. بی‌شک برای داشتن عالی‌ترین پرزانته در معماری و قوی‌ترین ارائه از پروژه خود نیازمند ارائه دیاگرام انفجاری از پروژه خود خواهید بود.

آموزش دیاگرام انفجاری در رویت

برای درک اینکه دیاگرام‌های اکسپلود شده چگونه اجرا می‌شوند، به محتوای این فیلم آموزشی از آموزش رویت می‌پردازیم. با وارد شدن در نرم‌افزار رویت، به انتخاب خود هر طبقه یا هر ابجکتی که تمایل دارید انتخاب کرده، سپس گزینه‌ی Displace Elements را می‌زنیم؛ مشاهده می‌کنیم با در اختیار قرار دادن یک گیزمو به ما، اینک به هر سمتی که تمایل دارید می‌توان آبجکت های انتخابی را کشید. حال با انتخاب هر آبجکت Displace شده، شاهد گزینه Path(مسیر) هستیم؛ با انتخاب آن، مسیر بیرون آمده و Displace شده را نمایش می‌دهد. با استفاده از آموزش دیاگرام در رویت، به‌راحتی می‌توان با انتخاب کل طبقه، یا یک آبجکت کوچک نما، به‌سادگی از آن‌ها دیاگرام و درنهایت خروجی تهیه نمود.

توضیحات تکمیل‌تر این فیلم آموزشی رایگان تحت عنوان ترم اول در جلسه 31 در پروژه عملی توضیح و کار شده است. تمامی این مباحث و مباحث کامل‌تر در دوره آموزش رویت به‌صورت یک دوره آموزش صفرتا صد رویت تدریس شده است.

دوره آموزش رویت (Dr.Bim Plus)

2,500,000 تومان تومان

telegram-character.png

قبل از خرید می‌توانید

مشاوره بگیرید