خط شکن در اتوکد

توضیحات آموزش

خط شکن در اتوکد

با توجه به استفاده روزافزون از نرم‌افزار اتوکد برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی، همچنین ایجاد محیط دوبعدی و سه‌بعدی برای کاربر و طرفدار خود، چاپ و پردازش با کیفیت بسیار بالا، این نرم‌افزار به یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارها برای ترسیمات دوبعدی و سه‌بعدی تبدیل شده است.

با آموزش اتوکد و استفاده از دستورات کاربردی و میانبرهای آن می‌توان به‌راحتی ترسیمات دوبعدی و سه‌بعدی خود را انجام داد. در این فیلم آموزشی رایگان نیز به آموزش ترسیم خودکار خطوط شکست در نرم‌افزار اتوکد می‌پردازیم؛ با استفاده از این آموزش، نیازی به ترسیمات دستی برای این خطوط نداریم.

 به همین منظور ما نیز در مجموعه ویویدویژوال، به آموزش صفر تا صد اتوکد در قالب دوره آموزش اتوکد (CAD-Plus) طی هفت ترم، پرداختیم، بعد از دیدن آموزش‌ها، به‌طور کامل مسلط به این نرم‌افزار خواهید شد.

دستور Break-line Symbol در اتوکد

در این قسمت از آموزش رایگان اتوکد در تب Express Tools با انتخاب گزینه Break-line Symbol، با کلیک کردن در ابتدا و انتها و مرکز قسمت مدنظر برای محل خط شکسته، خط شکست به‌راحتی ترسیم می‌شود. برای تغییر Scale خطوط شکست، با انتخاب Break-line Symbol در نوارابزار پایین با استفاده از گزینه Size مقدار دلخواه خود را قرار داده سپس با کلیک کردن می‌توان به‌راحتی خطوط شکست با مقیاس دلخواه در پروژه ایجاد کنید.

خلاصه:

در این بخش از آموزش رایگان اتوکد، با استفاده از دستور Break-line Symbol در اتوکد می‌توان به‌راحتی خطوط شکست با مقیاس دلخواه در پروژه ایجاد کنید.

دوره آموزش اتوکد (Cad plus)

2,200,000 تومان 48%

1,150,000 تومان تومان

telegram-character.png

قبل از خرید می‌توانید

مشاوره بگیرید