توضیحات آموزش

در این آموزش ویدیویی و رایگان به ۲ مبحث جذاب و کاربردی می پردازیم
۱- مدلسازی بنای Cloud of Luster Chapel . برای مدلسازی این حجم از تکنیک Subdivision Modeling استفاده میکنیم که مطمئنترین و مناسبترین روش برای مدلسازی است. از نقشه ی این حجم بعنوان الگو استفاده میکنیم و به کمک تکنیک Edit poly شروع به مدلسازی خواهیم کرد.
۲- در کنار آموزش مدلسازی، به توضیح اسکریپتی فوق العاده کاربردی به نام Camera Resolution Mod خواهیم پرداخت. به کمک این اسکریپت، قادر خواهید بود که برای هر دوربین موجود در صحنه، یک سایز و ابعاد جداگانه برای رندر تعریف کنید.

منبع آموزش ویوید ویژوال

آموزش رایگان مدلسازی
Cloud of Luster Chapel

مدت زمان آموزش: ۴۰ دقیقه


حجم فایل: ۲۱۱MB

مدرس: یونس بنا

3 دیدگاه

  1. استاد بنا- سلام تشکر از آموزش عالی و نکات پرکاربرد. یه سوال داشتم . برای قسمت زیر حجم ( قسمت آخرین لایه) که پفکی شکل شده. با روشی به اون حجم رسیدید ؟ تشکر.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید محصول با موفقیت حذف شد. بازگردانی محصول
  • هیچ محصولی در سبد وجود ندارد.