در این آموزش رایگان به ساخت متریال چمن در موتور رندر ویری ( V-Ray ) به صورت تحلیلی پرداخته خواهد شد.

در روند این آموزش ابتدا خصوصیات متریال چمن و برگ درختان انالیز می شود و متناظر خصویات آن ها در پارامتر های موتور رندر ویری معرفی می شود سپس به صورت عملی در نرم افزار ۳dsMax ,  (ویری ۴) V-Ray Next  روند ساخت آن پیگیری خواهد شد. همچنین روش کار با پلاگین GrowFX MultiMap در ترکیب با مدیفایر  Data Channel و خروجی گرفتن از آن برای ساخت بافت و تکسچر ترکیبی آموزش داده خواهد شد و NVIDIA AI Denoiser  برای سرعت کار بیشتر در IPR و رندر تعاملی معرفی می شود.

همچینین مپ ها و متریال های زیر آموزش داده می شوند:

V-Ray 2 Sided Material

V-Ray Material

Composite Map

Color Correction Map

GrowFX Multi Map

V-Ray Multi Texture Map (VRayMultiTex)

Vertex Color Map

V-Ray Color to Bump (VRayColor2Bump)

مدرس این آموزش محمدرضا محسنی

نمونه کار هنرجویان ویوید ویژوآل

نظرات مشتریان ویوید ویژوال

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید محصول با موفقیت حذف شد. بازگردانی محصول
    • هیچ محصولی در سبد وجود ندارد.