PixPlant Extract 3D Maps from Textures

یکی از مهمترین اجزای یک رندر خوب و رئال متریال واقع گرایانه است که برای رسیدن به این مطلوب باید علاوه بر تنظیم صحیح پارامترهای یک متریال از تکسچر ها و بافت های مناسب استفاده کرد. در این مسیر و برای ساخت این تکسچر ها به منظور استفاده در اجزای مختلف متریال مثل بامپ(Bump)، رفلکشن(Reflection)، دیسپلیس (Displacement) و امبینت اوکلوژن (AO) می توان از نرم افزارهایی که کار ساخت آن ها را بسیار ساده و راحت می کنند و تخصصا برای ساخت این تکسچرها ساخته شده اند استفاده کرد. یکی از این نرم افزارها که بسیار کاربردی و در عین حال آسان است PixPlant نام دارد. در این آموزش به بررسی روند کار در این نرم افزار برای استخراج، ادیت و اصلاح تکسچر های Diffuse, Normal, Specular, Displacemen و AO می پردازیم که در بسیاری از موتور های رندر از جمله V-Ray و Corona برای ساخت متریال کاربرد دارند. مدرس این آموزش محمدرضا محسنی

دوره آموزش کرونا (Corona College)

2,800,000 تومان 64%

998,000 تومان تومان

telegram-character.png

قبل از خرید می‌توانید

مشاوره بگیرید