آموزش اسکریپت Importer
- 3dsmax
یک ترفند جذاب در 3dsmax برای چیدمان آبجکت در صحنه
در این آموزش ویدیویی، با اسکریپت Importer آشنا میشوید. به کمک این اسکریپت میتوانید همزمان چندین مدل رو به صحنه و پروژتون اضافه کنید. در ضمن یکی از قابلیت های جالب آن پروکسی کردن همه ی مدل های وارد شده در آن واحد می باشد، که تمام این نکات رو در این آموزش فرا میگیرید. استفاده از این اسکریپت سرعت و روند کاری شما برای فضا سازی را تا 30 درصد افزایش خواهد داد.
کار با اسکریپت Importerّ
برای چیدمان آبجکت ها در پروژه ، گاها نیاز به وارد کردن چندین آبجکت ، به طورهمزمان به محیط کاری نرم افزار تری دی مکس (3Ds Max) می باشد و برای افزایش سرعت در انجام این پروسه در این آموزش کوتاه و کاربردی اسکریپت ایمپورتر (Importer Script) را به شما معرفی می کنیم.
فایل اسکریپت (Script) را در نرم افزار اجرا می کنیم و سپس آبجکت های مورد نظر را از سیستم انتخاب و همه آنها را به طور همزمان در صحنه ایمپورت(Import) می کنیم ، همچنین متریال های آبجکت ها را نیز می توان از روش های معرفی شده در این آموزش ، در صحنه وارد کنیم .
یکی از قابلیت های این اسکریپت (Script) ذخیره سازی و آرشیو این مجموعه و استفاده از آنها در سایر پروژه ها می باشد ، قابلیت دیگرآن ، پروکسی(Proxy) کردن آبجکت های سنگین در موتور رندر ویری (V-ray) قبل از عملیات ایمپورت (Import) بوده که تنظیمات آنها به طور کامل توضیح داده شده است.
منبع آموزش ویوید ویژوال مدت زمان آموزش: 7 دقیقه
حجم فایل: 40 مگابایت مدرس: یونس بنا