حذف صحیح بک گراند از رندر
- 3dsmax
حذف صحیح بگ گراند (Background) از رندر
در این آموزش ویدیویی یاد میگیرید که با یک تکنیک برای نورپردازی، بتونید دوربری یا cutout بهتری از سوژه های صحنه و تصویر پس زمینه یا بکگراند داشته باشین.
وقتی نورپردازی صحنه توسط نورهای محیطی )کلید (Environment and Effects – 8 به همراه نور خورشید انجام شود ، هنگام جداسازی بک گراند (Background) در رندر المنت آلفا (Alpha Render Element) هاله ای سفید یا آبی دور کادر بخش های حذف شده ، ایجاد و کار را خراب می کند.
در این آموزش رایگان ، نحوه حل این مشکل را با مشکی کردن رنگ پس زمینه رندر، توسط نور دام (Dome) با تنظیمات مربوطه و همچنین حفظ نورپردازی مناسب برای صحنه ، به طور کامل شرح داده شده و شما به راحتی می تواند بگ گراند (Background) رندرهای مورد نظرتان را خیلی منظم و دقیق حذف بفرمایید و برای آنها بک گراند (Background) جدیدی در نظر بگیرید.
برای مشاهده بیشتر آموزش های 3dmax اینجا کلیک کنید