تور مجازی آفلاین

توضیحات آموزش

تور مجازی آفلاین

موتورهای رندرینگ کار کرده باشید، فرقی ندارد لومیون، ویری، کرونا، یاحتی اینموشن و سایر موتورهای رندرینگ و…، حتما تا به حال به نام واقعیت مجازی یا تور مجازی برخورده اید. تور مجازی درواقع نوعی شبیه سازی، همگون سازی و ساخت چیزی از روی چیزی است. درواقع تور مجازی، برای خروجی های 360 درجه و تصویر برداری از صحنه به ظورکامل استفاده می‌شود. بااستفاده از آن به‌راحتی می‌توان با چرخش در فضا، به درک بهتری از فضا رسید و بین فضاهای مختلف منتقل شد.

امروزه طراحان و معماران نیزبا استفاده از این تکنیک، سعی در ارائه بهتر پروژه خود به کارفرما از زوایای مختلف و دادن اطلاعات کافی از عملکردو نحوه کارکرد پروژه، جایگاه ویژه ای بین رقبا یافته اند. در این فیلم اموزشی رایگان و کوتاه به آموزش ارائه تور مجازی آفلاین، می‌پردازیم.

همان‌طور که می‌دانید تصویری که در این آموزش مشاهده می‌کنید، یک نمونه تور مجازی از خروجی دوره کرونا کالج هست. لازم به ذکر است چنانچه تاکنون با نرم‌افزارهای ساخت تور مجازی آشنا و کار کرده باشید، میدانید خروجی‌هایی تحت عنوان فایل Html، فایل جاوا اسکریپت و یک سری فایل‌های مناسب وب‌سایت اینترنت در اختیار شما قرار می‌دهد؛ شما می‌توانید با آپلود، از آن‌ها استفاده کنید.

تبدیل تور مجازی آنلاین به آفلاین

سؤال مطرح می‌شود چطور می‌توان خروجی خود، یا تور مجازی را به‌صورت آفلاین و در قالب یک تک فایل EXE به مشتری تحویل داد؛ تا به‌راحتی روی ویندوز قابل‌اجرا و تماشا باشد تا علاوه بر درک بهتر فضا، باعث حفظ بهتر امنیت فایل شود.

برای انجام تور مجازی در کرونا رندر نیازمند نرم‌افزاری هستیم تا خروجی آنلاین ما تبدیل به خروجی آفلاین شود، یعنی درواقع فایل Html را به فایل EXE تبدیل کند. برای این کار از نرم‌افزار DecSoft HTML Compiler استفاده می‌کنیم. کافی است در منوی فایل با زدن New، با مشخص کردن فایل Html خروجی، اوکی می‌کنیم؛ انجام این کار باعث لودشدن فایل می‌شود. بعد از لود شدن فایل، کافی است فایل را ذخیره کرد. لازم به ذکر است می‌توان با تغییر خصوصیات، تعیین یک سری استایل، افزودن اطلاعات و یا حتی تغییر آیکون تنظیمات را انجام داد. درنهایت کافی است با زدن دکمه Compile the current app، خروجی‌ای به شما تحویل می‌دهد که به‌صورت یک فایل EXE قابل‌اجراست.

این آموزش برای خروجی تمام موتورهای رندر و تمام نرم‌افزارهای تور مجازی کاربردی است.

telegram-character.png

قبل از خرید می‌توانید

مشاوره بگیرید