برش پله با یک کلیک

توضیحات آموزش

برش پله با یک کلیک در اتوکد

در این ویدیوی کوتاه آموزشی از آموزش Autocad به بررسی نحوه ترسیم برش پله، با استفاده از بلاک‌های هوشمند که طریقه ساخت آن‌ها به‌طور کامل در پکیج کد پلاس توضیح داده و به صورت کارکردیم، می‌پردازیم.

معمولاً برای برش زدن یک پله زمان بسیار زیادی هنگام نقشه‌کشی صرف می‌کنیم؛ یعنی با ترسیم خطوط ابتدا و انتها، همه‌ی خطوط را باید Offset کرد و تک‌ به ‌تک پله‌ها را ترسیم کنیم و سپس کپی کنیم انجام این عملیات زمان بسیار زیادی از ما می‌گیرد.

ترسیم برش پله با استفاده از بلاک‌های داینامیک اتوکد

اما با استفاده از این تکنیکی که در ادامه آموزش فاز 2 در اتوکد و نقشه‌کشی خواهیم گفت می‌توانید به‌سرعت عملیات انجام برش پله انجام دهید. برای این کار، فایل داینامیک پله به‌صورت رایگان در سایت ویوید ویژوال قرار داده‌شده دانلود کنید؛ و در ابتدای پروژه قرار دهید. این پله به‌ صورت داینامیک ساخته‌ شده است، آن را انتخاب کرده و کشیده تا به خط انتها برسیم؛ مشاهده می‌کنیم که ترسیم پله‌ها به ‌راحتی انجام شد.

حال یک کپی از پله‌های ترسیم‌شده گرفته و با انتخاب پله‌های کپی شده، علامت فلش را زده و مشاهده می‌کنید که برمی‌گردد و اینکه آن را در ابتدای پله‌ها قرار می‌دهیم. به همین راحتی مشاهده می‌کنید می‌توانیم مقطع پله‌ را بکشیم. کافی است فقط ساخت بلاک‌های داینامیک یاد داشته باشید که در پکیج کد پلاس به‌طور کامل آموزش ساخت بلاک‌های داینامیک را تدریس کردیم.

دوره آموزش اتوکد (Cad plus)

2,200,000 تومان تومان

telegram-character.png

قبل از خرید می‌توانید

مشاوره بگیرید