آموزش نصب vantage و نحوه فعالسازی آفلاین لایسنس

توضیحات آموزش

آموزش نصب vantage و نحوه فعالسازی آفلاین لایسنس

امروزه بازار ونتیج و خبرهاش خیلی داغه!
تو این چند روز گذشته کامنتهای زیادی بود که نمیتونستنن این برنامه رو نصب کنن و مشکلات لایسنس داشتن. تو این آموزش با نحوه ی آفلاین لایسنس آشنا میشین و میتونین این برنامه رایگان و ریل تایم رو نصب کنید و ازش لذت ببرید .

Vantage  چیست؟

Chaos Vantage جدیدترین محصول شرکت Chaos Group برای نمایش ریل تایم صحنه های موتور رندر وی ری با بالاترین کیفیت ممکن است ، استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است ، کافی است صحنه کامل V-Ray خود را به Vantage بکشید و رها کنید ، همچنین یک لینک مستقیم در تریدی مکس برای دسترسی سریع تر به این نرم افزار ایجاد شده است.
 این نرم افزار به نوعی برای مقابله با نرم افزار های ریل تایم بازار از جمله لومیون ایجاد شده است و رندرهای به مراتب با کیفیت تری در در اختیار شما قرار میدهد ، برای استفاده از این نرم افزار به کارت گرافیک سری NVIDIA RTX نیاز دارید، با ویوید ویژوال همراه باشید.
برخی از ویژگی های نرم افزار ونتیج
 بر خلاف سایر راه حل های ریل تایم بازار نیازی به اضافه کردن هیچ چیزی به صحنه ندارید
 به منظور کنترل صحنه های عظیم و چند میلیارد پولیگان ساخته شده است
 سریعترین راه برای دیدن دقیق ترین صحنه های V-Ray به صورت ریل تایم است
 از واقعی ترین دوربین ها ، نور ها ، متریال و نور جهانی استفاده می کند
 ساخت انیمیشن های ساده و سریع
 قابلیت لینک کردن سریع به نرم افزار تری دی مکس
 و..

توضیحات آموزش نصب ونتیج

یکی از مشکلات اصلی کاربران علی الخصوص کاربران ایرانی برای محصولات group Chaos ، طریقه نصب و فعالسازی آفلاین این محصولات هست که در این آموزش رایگان به صورت کامل با نکاتی برای نصب و فعالسازی افلاین ونتیج و به صورت کلی محصولات group Chaos آشنا خواهید شد.
نتیجه گیری
امروزه بازار ونتیج و خبرهاش خیلی داغه!
ونتیج به تازگی در نسخه های اولیه فعلا به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان به شبیه سازی سه بعدی قرار گرفته و شما میتونید از ونتیج نهایت استفاده رو ببرید.
در واقع ونتیج راه حلی برای دسترسی راحت تر شما عزیزان به رندرهای به مراتب با کیفیت تر و سریعتر نسبت به سایر نرم افزارهای مجود در دنیای cg هست، امیدوارم این آموزش رایگان از نرم افزار تریدی مکس براتون مفید واقع باشه

 

 

منبع آموزش ویوید ویژوال مدت زمان آموزش: 6 دقیقه


حجم فایل: 28 مگابایت مدرس: یونس  بنا

دوره آموزش ونتیج

2,000,000 تومان 50%

999,000 تومان تومان

telegram-character.png

قبل از خرید می‌توانید

مشاوره بگیرید