انتقال حرفه ای فایل از مکس به لومیون

توضیحات آموزش

انتقال حرفه ای فایل از مکس به لومیون

با توجه به وجود ترفند livesync برای خیلی از نرم افزارها به لومیون مثل اتوکد، رویت، اسکچاپ و راینو، ولی همچنان راهی برای ایجاد لایو بین مکس و لومیون وجود نداره. در این آموزش دلایل این مشکل رو بررسی میکنیم و شما رو با نسخه جدید پلاگین LimeExporter آشنا میکنیم. در این پلاگین امکانات ویژه ای برای انتقال صحنه از مکس به لومیون مهیا شده است.

با توجه به این که هنوز ارتباط لایو بین نرم افزار تری دی مکس و لومیون برقرار نشده تو این آموزش کوتاه یاد میگیرم

آموزش مشکل ایمپورت مدل از 3DSMax به لومیون

که چگونه به صورت خیلی حرفه ای فایلتون رو از نرم افزار تری دی مکس به لومیون منتقل کنید . خب تو این آموزش با پلاگین lime exporter آشنا میشیم این پلاگینه خیلی کاربردی
به ما کمک میکنه که فایلمون بدون مشکل و به صورت کامل وارد نرم افزار لومیون بشه. بهترین روش یا بهتره بگیم حرفه ای ترین روش انتقال فایل از تری دی مکس به لومیون پلاگین lime exporter هست .
در این روش فایل بدون مشکل عدم شناسایی تکسچر و مپ وارد نرم افزار لومیون میشه و شما دیگه با مشکل مدلینگ و متریال و تکسچر در زمان تبدیل برخورد نمیکنید.

کار با این نرم افزار بسیار ساده هست به این صورت که فقط شما صحنتون رو انتخاب میکنید و به صورت آنلاین برای کمپانی آپلود و ارسال میشه و طی پروسه ای کوتاه فایل رو بدون مشکل برای شما تبدیل میکنند و برای شما ارسال میشه هم در ایمیلتون هم در پایان زمان دانلود به شما پیغام اتمام پروسه و شروع دانلود میده یه فایل با فرمت fbx و تکسچر در دسترس شما قرار میگیره
که آماده انتقال صحیح و حرفه ای داخل نرم افزار لومیون می باشد. نقطه قوت این پلاگین ساخت مپ با فرمت tga که داخل چنل آلفاش مپ سیاه و سفید ساخته شده برای استفاده در قسمت تکسچر رفلکت در نرم افزار لومیون خیلی میتونه کاربردی باشه. نسخه جدید این پلاگین در سایت ویوید ویژوال در دسترس کاربران قرار گرفته هست.

نرم افزار های مورد نیاز

نرم افزار 3DSMAX

نرم افزار لومیون منبع آموزش ویوید ویژوال مدت آموزش: 15 دقیقه مدرس: یونس بنا

telegram-character.png

قبل از خرید می‌توانید

مشاوره بگیرید