نحوه ایجاد متریال روی آسفالت در مکس

ایجاد متریال آسفالت در مکس

در این آموزش ویدیویی با نحوه ی ساخت و اضافه کردن علائم راهنمایی و رانندگی روی سطح خیابان و آسفالت آشنا میشوید. در این باب نکاتی در مورد مدلسازی و متریال ارائه شده و تکنیک های گفته شده در موتورهای V-Ray , Corona و Lumion قابل اجراست.

همه ما به عنوان شبیه ساز معماری ، خیلی با جاده ها و خیابان ها سرکارداریم و یکی از مهم ترین دلایل برای رئال شدن خیابان ها و جاده ها وجود این علائم راهنمایی و رانندگی بر روی آسفالت است.
در این آموزش رایگان ، نحوه ایجاد متریال اسفالت به طور کامل توضیح داده شده و همچنین یکی از تکنیک های ساخت استفاده از آنرپ می باشد که نیاز به صرف زمان و تخصص بالا است اما در این آموزش روش دیگری معرفی شده ، که علاوه بر قابلیت استفاده در موتور رندر ویری (V_ray) ، در کرونا (Corona) و لومیون (Lumion) هم مورد استفاده می باشد.

نحوه ایجاد متریال علائم راهنمایی و رانندگی

ابتدا باید شبیه سازی سه بعدی آن علامت راهنمایی را ، توسط ابزارهای دو بعدی و سه بعدی انجام داده و سپس پروسه ساخت متریال را ، در نرم افزار تری دی مکس(3Ds Max) و نرم افزار فتوشاپ(Photoshop) مطابق ویدئوی آموزش انجام دهیم .
نکته مهمی که حائز اهمیت است ، پروسه ایجاد متریال خط کشی آسفالت به طور کامل در دوره آموزشی لومیون (Lumion Club) به صورت مفصل تدریس شده است.
اما در هنگام انجام پروسه ایمپورت(Import) فایل به نرم افزار لومیون(Lumion) باعث خراب شدن متریال های که در محیط نرم افزار (3Ds Max) ساخته شده است می شود به همین دلیل در نرم افزار لومیون(Lumion) ، روند ساخت متریال را با اندکی ویرایش در تنظیمات ، مطابق ویدئو آموزش باید انجام گردد.

ایجاد علائم راهنمایی روی آسفالت

همه ما به عنوان شبیه ساز معماری ، خیلی با جاده ها و خیابان ها سرکارداریم و یکی از مهم ترین دلایل برای رئال شدن خیابان ها و جاده ها وجود این علائم راهنمایی و رانندگی بر روی آسفالت است.

در این آموزش رایگان ، نحوه ساخت علائم راهنمایی و رانندگی بر روی آسفالت به طور کامل توضیح داده شده و همچنین یکی از تکنیک های ساخت استفاده از آنرپ  می باشد که نیاز به صرف زمان و تخصص بالا است اما در این آموزش روش دیگری معرفی شده ، که علاوه بر قابلیت استفاده در موتور رندر ویری (V_ray) ، در کرونا (Corona) و لومیون (Lumion)  هم مورد استفاده می باشد.

ابتدا باید شبیه سازی سه بعدی آن علامت راهنمایی را ، توسط ابزارهای دو بعدی و سه بعدی انجام داده و سپس پروسه ساخت متریال را ، در نرم افزار تری دی مکس(3Ds Max)  و نرم افزار فتوشاپ(Photoshop)  مطابق آموزش انجام دهیم .

نکته مهمی که حائز اهمیت است ، پروسه ساخت متریال به طور کامل در پکیج لومیون کلاب (Lumion Club) به صورت مفصل تدریس شده است.

اما در هنگام انجام پروسه ایمپورت(Import)  فایل به نرم افزار لومیون(Lumion) باعث خراب شدن متریال های که در محیط نرم افزار (3Ds Max) ساخته شده است می شود به همین دلیل در نرم افزار لومیون(Lumion)  ، روند ساخت متریال را با اندکی ویرایش در تنظیمات ، مطابق ویدئو آموزش باید انجام گردد.

 

 


 


منبع آموزش ویوید ویژوال مدت زمان آموزش: 28 دقیقه


حجم فایل: 177 مگابایت
نرم افزارهای کار شده: 3dsMax, Vray , Lumion مدرس: یونس بنا

telegram-character.png

قبل از خرید می‌توانید

مشاوره بگیرید