آموزش رندرینگ غیر رئال یا گرافیکی!
- 3dsmax
آموزش رندرینگ غیر رئال یا گرافیکی !
در این آموزش روند انجام رندر به سبک NPR یا Non-photorealistic rendering را با استفاده از نرمافزارهای ۳dsMax و موتور رندرهای Corona و QuickSilver فرامیگیرید.
این سبک از رندرینگ که به رندرینگ غیر رئال یا گرافیکی شهرت دارد، الزامی به رعایت شرایط فیزیکال ندارد و نتایجی کاملاً گرافیکی با انواع خطوط و گرافیک های متفاوت ارائه میکند و به صورت قابل توجهی درروند ارائه های معماری مؤثر است.
آموزش رندرینگ غیر رئال یا گرافیکی
از این رو در این آموزش به بررسی شیوه های متفاوت و گوناگونی برای این نوع ارائه در شبیه سازی معماری میپردازیم و در این راستا از ۲ موتور رندر کوئیک سیلور که بر روی نرمافزار استودیو مکس ۳ بعدی به صورت پیش فرض نصب است و موتور رندر بسیار منعطف، سریع و قدرتمند کورونا و مپ های مختلف آن کمک میگیریم؛ همچنین با استفاده از قابلیت جدید مکس ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ در استفاده از شیدر های OSL و ترکیب آن ها با قابلیت های موتور رندر کورونا شیوه های جدیدی از این نوع رندرینگ را ارائه میکنیم که به دانشجویان، طراحان، معماران به خصوص در شیت بندی و ارائه کانسپت کمک میکند. منبع آموزش ویوید ویژوال مدت زمان آموزش:36 دقیقه
محمدرضا محسنی
حجم (مگابایت)
107 مگابایت
مدت نمایش
36 دقیقه