Grass Material using VRay
- آموزش رایگان ویری
در این آموزش رایگان به ساخت متریال چمن در موتور رندر ویری ( V-Ray ) به صورت تحلیلی پرداخته خواهد شد.
در روند این آموزش ابتدا خصوصیات متریال چمن و برگ درختان انالیز می شود و متناظر خصویات آن ها در پارامتر های موتور رندر ویری معرفی می شود سپس به صورت عملی در نرم افزار ۳dsMax , (ویری ۴) V-Ray Next روند ساخت آن پیگیری خواهد شد. همچنین روش کار با پلاگین GrowFX MultiMap در ترکیب با مدیفایر Data Channel و خروجی گرفتن از آن برای ساخت بافت و تکسچر ترکیبی آموزش داده خواهد شد و NVIDIA AI Denoiser برای سرعت کار بیشتر در IPR و رندر تعاملی معرفی می شود.
همچینین مپ ها و متریال های زیر آموزش داده می شوند:
V-Ray 2 Sided Material
V-Ray Material
Composite Map
Color Correction Map
GrowFX Multi Map
V-Ray Multi Texture Map (VRayMultiTex)
Vertex Color Map
V-Ray Color to Bump (VRayColor2Bump)
محمدرضا محسنی
حجم (مگابایت)
۳۰۳MB
مدت نمایش
53 دقیقه