برای انتقال پروژه های مکس ( ۳dsMax ) به سیستم دیگر به صورتی که تمامی مپ ها و فایل های استفاده شده به عنوان متریال قابل شناسایی باشند نیاز به انجام پروسه ی آرشیوگیری کامل از فایل پروژه داریم.در این آموزش کوتاه باهم یکی از قابلیت های مکس( ۳dsMax ) برای انجام اینکار را بررسی میکنیم. برای دریافت پشتیبانی های بیشتر میتوانید عضو گروه تلگرام ویوید ویژوال شوید
یک پاسخ
ممنون از اموزش های خوب و تیم قوی تون ، فقط اینکه لطفا حجم فیلمهای اموزشی رو کاهش بدید یک فیلم ۲ دقیقه ای نهایت حجمش باید ۱۰ مگابایت بشه ، نه ۴۰ مگ !