از کجا شروع کنیم؟

گام اول
قبل از هر کاری پیج های ویوید ویژوال در تلگرام و اینستاگرام دنبال کن کلی اخبار و اموزش و تخفیف ها هست که قبل از همه چیز در استوری ها و کانال خبرش قرار داده میشه.
گام دوم

یادگیری نرم افزار های معماری توی ویوید ویژوال اصلا کار سختی نیست، به چند دلیل:

  • پکیج های آموزشی که اساتید با تجربه با زمان و دقت بسیار طراحی کرده اند و حاصل تجربه ی داشتن 70 هزار هنرجو و ازمون خطایست که هیچ جا این میزان تجربه وجود ندارد.
  • گروه های پشتیبانی با اساتید و 21 پشتیان که شما بعد از تهیه پکیج رها نمیشود.
  • تمارین و چالش های مختلف در گروه vip
گام سوم
پشنهاد میکنم با یکی از مشاورین ویوید ویژوال ارتباط برقرار کن ، ما پاسخگوی سوالات شما برای انتخاب سریعترین و بهترین مسیر اموزشی برای رسیدن به بازار کار معماری خواهیم بود.
گام چهارم
برای ورود به این دنیا جزییات پکیج های مدلسازی را در بخش فروشگاه ببین. اینکه با مکس شروع کنی یا راینو یا اسکچاپ بستگی به نیاز های تو داره که از طریق تماس با مشاورین که بالاتر گفتم بهترین مسیرو بهت نشون میدن و خیالتم راحت هر کدومو که انتخاب کنی کاملا صفر تا 100 با امکانات پشتیبانی هست و شما بعد از دیدن پکیج های مدلسازی قدرت ترسیم و مدلسازی هر فرم معماری و پیشرفته را خواهید داشت.
گام پنجم
حالا وقتشه گرفتن یک رندر جذاب و کاملا رئال رو تجربه کنی. که بازم به بخش فروشگاه و رندرینگ مراجعه کن و بین ویری یا کرونا یا لومیون کدومش برای شما مناسبه؟ باز هم مشاورین در این زمینه به شما کمک میکنن.
گام ششم
ممکنه مسیر شما با شبیه سازان فرق کنه و به دنبال تهیه نقشه های اجرایی و فاز 2 معماری بر اساس ضوابط شهرداری و نظام مهندسی باشی. باید این مژده رو بهت بدم ما 2 تا از قوی ترین آموزش ها در این زمینه را داریم. کد پلاس 7 ترم اموزشی اتوکد و فاز 2 معماری و طراحی و نظام مهندسی هست و دکتر بیم پلاس هم 9 ترم اموزشی رویت و فاز 2 و داینامو هست. دیدن جزییات این 2 پکیج در فروشگاه، قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد.
گام هفتم
بعد از مشاوره و تهیه پکیج آموزشی، حالا وقتشه پکیج رو فعال کنی و به گروه پشتیبانی که بعد خرید بهت داده میشه ملحق بشی و هر سوالی طی اموزش داشتی اونجا بپرسی. 3 ماه تایمتو بزاری و به یک متخصص در زمینه کاری خودت تبدیل بشی البته که همون 15 روز اول تغییرات جدی در تخصصت را حس خواهی کرد. ولی تا اخرش همراه ما باش تا بهترین شرکت‌ها، نیازمند تخصص شما شوند.
گام هشتم

ممکنه دنیای شبیه سازی و معماری و نرم افزار برات حدی نداشته باشه و به دنبال شرکت در مسابقات بین المللی و حرفه ای باشی. اگر گام های قبلی را رفته باشی در این گام نیاز به هیچ مشاوره ای نداری و توی گروه های پشتیبانی در جریان همه چیز قرار میگیری و خودت بهترین انتخاب ها را از بین اموزش های جدید خواهی کرد.

telegram-character.png

قبل از خرید می‌توانید

مشاوره بگیرید