لومیون

لومیون ۸

lumion 8

لومیون به معماران این قابلیت رو میدهد که بدون هیچ پیش زمینه ای، طرح ها و ایده های خودشونو به بهترین شکل به معرض نمایش بزارند.

با لومیون به راحتی میتونید رندرهای داخلی، خارجی و محوطه و پاناروما بگیرین!

یکی از دلایل استقبال عجیب از لومیون اینه که به راحتی در عرض چند دقیقه میتونین بهترین خروجی ها رو از طرح هاتون داشته باشین!

لومیون تقریبا با تمامی نرم افزارهای پایه برای مدلسازی هماهنگ است. شما پس از وارد کردن مدل به لومیون و اضافه کردن نورها، متریالها و افکتها، به راحتی میتونین مدل وارد شده را در نرم افزار مربوطه ویرایش کرده و با یک کلیک ،تغییرات رو در لومیون به صحنه خود اضافه کنید.

در حال حاضر میتونید مدلها رو مستقیم از نزم افزارهای ۳dsmax , Revit, Rhino, Sketchup وارد لومیون کنید. در ضمن این برنامه از فرمتهای DAE, .FBX, .SKP and .DWG به خوبی پشتیبانی میکند.

با لومیون خروجی های پاناروما و  VRبه راحتی قابل انجام هست و میتوانید مشتریان رو در داخل فضا قرار داده و حس واقعی بودن صحنه رو دوچندان کنید.

وسعت مدلهای آماده، کتابخانه متریال، نورها، جلوه های ویژه، صدا و … از بزرگترین محاسن لومیون بوده و این امکان رو به شما میده که با چنتا کلیک به نتیجه مورد نظر برسین.

سیستم جدید نورپردازی در لومیون ۸ فوق العاده قدرتمند شده و تو محاسبات GI و نورهای فضاهای داخلی به بهترین شکل عمل میکند.

ساخت و تولید انیمیشن های معماری در کوتاه ترین زمان ممکن بدون صرف زمانهای طولانی برای رندر، یکی دیگر از دلایل محبوب شدن این برنامه جذاب می باشد.

در زیر به برخی از قابلیت های جدید در لومیون ۸ اشاره میکنیم

Hand-drawn outlines

به کمک این قابلیت و افکت میتونین طرحهای سه بعدی که ساختین رو به شکل اسکیسهای دستی در بیارین تا جزییات مدل و سوژهای اصلی رو بهتر نمایش دهید.

Soften hard edges

تو دنیای واقعی تمامی لبه های موجود در مدلها و احجام کمی گرد و نرم هستند. به عبارتی لبه ی تیز مثل احجامی که در نرم افزارهای سه بعدی شبیه سازی میشوند در دنیای واقعی وجود ندارند و یکی از مهمترین عوامل تو واقعی یا مصنوعی شدن رندرها همین نکته ی مهم هست.  با قابلیت های جدید لومیون به راحتی میتونید لبه ی احجامی مثل آجر، بتن، چوب و… رو نرم کنید تا حس بهتری رو منتقل کنند، در ضمن اضافه کردن حس فرسودگی و کهنگی هم با چنتا کلیلک قابل اجراست.

Tilt shift

این افکت مربوط به دوربین بوده و به کمک آن طرح های شما حالت مینیاتوری به خود میگیرند. این افکت تاثیر زیادی در واقعی شدن جلوه ی فوکوس و فولو در مناطق نزدیک و دور از دوربین، خواهد داشت.

Model and material variation

آیا استفاده همزمان از کف پارکت چوبی با دیوار سنگی مناسب است؟ کدام طرح و رنگ رو کارفرما بیشتر میپسندد؟ با قابلیت جدید لومیون میتونید همزمان طرحها و متریالهای مختلفی از ایده هاتونو به معرض نمایش گذاشته و با هم مقایسه کنید. در نتیجه مشتری یا کارفرما به راحتی میتواند انتخاب بهتری از نظرات و ایده های شما داشته باشد.

New measuring tools

اندازه گیری و رعایت تناسبات مبحث مهمی در شبیه سازی معماری هست. با قابلیت های جدید لومیون به راحتی میتونید فاصله بین مبلها، عرض خیابان، مساحت حیاط و… رو بدون نیاز به رجوع به نرم افزار پایه و مدلسازی ، انجام بدهید.

Foliage for materials

در نسخه های جدید به راحتی میتوانید هر شکل و فرمی که دوست دارین به برگها و شاخه های پوشش گیاهی نسبت دهید. گیاهان رونده میتوانند روی هر سطحی مانند دیوارها قرار بگیرند یا حتی روی بخشی از زمین رشد کنند. تنوع این گیاهان در لومیون، نفسی تازه به طرحهای شما میبخشد.

OpenStreetMap

هم اکنون میتونین مدلهای خودتونو در فضاهای واقعی شبیه سازی شده، قرار بدهید. به کمک این قابلیت، لومیون موقعیت مورد نظر شما روی هر نقطه از کره زمین شناسای کرده و شروع به شبیه سازی آن خواهد کرد.

Area Light and Light Strip

از پیشرفت قابل ملاحظه ی لومیون در بخش نورپردازی نمیتوان غافل شد. وجود نورهای محیطی و رشته ای، امکان نورپردازی های خاص رو مخصوصا در صحنه های داخلی به بهترین شکل مهیا میکند.

PureGlass®

شیشه از جمله متریالهایی است که فراوان در صنعت معماری مورد استفاده قرار میگیرد. تکنولوژِی شبیه سازی شیشه های ساده، مات، شفاف، رنگی به بهترین شکل ارتقا پیدا کرده است.

Speedray™ Reflections

اگر انعکاسات ایجاد شده در متریالها مثل شیشه، فلز، چوب وآب و… به درستی محاسبه نشود، دسترسی به خروجی واقعی عملا غیر ممکن است. محاسبه و نمایش انعکاسات، در نسخه های جدید لومیون فوق العاده بهبود یافته است

High quality people models

همیشه استفاده از مدلهای انسانی در شبیه سازی معماری از بزرگترین مشکلات کاربران بوده است. در لومیون۸، تعداد زیادی از پرسوناژهای کاملا واقعی با حالتهای مختلف مثل ایستاده، در حال راه رفتن یا دویدن، در حال شنا یا مطالعه و… قرار گرفته اند. این مدلها توسط کمپانی aXYZ ساخته شده و به کتابخانه لومیون اضافه شده اند.

Extra plant and tree models

تنوع پوشش های گیاهی، درخت، گل و بوته ها در نسخه ی جدید لومیون، فوق العاده بیشتر شده و شما به راحتی میتونین پوشش گیاهی مورد نظر خودتونو نسبت به موقعیت جغرافیایی طرحتون پیدا و استفاده کنید.

Merge scenes

این قابلیت فوق العاده این امکان را میدهد تا صحنه های مختلفی را با یکدیگر ادغام کنید. کاربرانی که بصورت گروهی روی پروژه ها کار میکنند، به بهترین شکل میتوانند از این قابلیت استفاده کرده و هر کسی روی بخشی از پروژه تمرکز کرده و در نهایت تمام صحنه ها با هم ادغام شوند.

Text effect

با قراردادن متن روی ویدیوها و کلیپ ها میتوانین عملیات پرزنت و ارائه ی طرحها رو به راحتی انجام دهید.

بزودی آموزش آپدیت لومیون ۸ به آموزش های ویوید ویژوال اضافه میشود و به تمامی خریداران پکیج آموزشی لومیون ما که چیزی حدود ۴۰۰ نفرن بصورت رایگان داده میشود.

دیدگاه‌ها

telegram-character.png

قبل از خرید می‌توانید

مشاوره بگیرید

از شنبه تا چهارشنبه
ساعت 9 الی 17